.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور :
۱۸۰ کیلومتر نوار ساحلی خزر در تصرف است
شمال نیوز : بابک دین پرست با بیان اینکه ظرف دو ماه دیگر متراژ تصرفات دستگاه ها را به تفکیک اعلام می کنم، اظهار کرد : طی شش ماه نیز برای تخلیه تصرفات غیر قانونی مهلت تعیین و به بخش های مربوطه اعلام شده است.....
۱۸۰ کیلومتر نوار ساحلی خزر در تصرف است

شمال نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت : ۱۸۰ کیلومتر معادل ۲۰ درصد از مجموع ۸۹۰ کیلومتر نوار ساحلی خزر در سه استان شمالی کشور شامل گیلان، مازندران وگلستان با وسعت ۹۵۸ هکتار در تصرف نهادها و دستگاه های مختلف است.

به گزارش شمال نیوز، بابک دین پرست  عصر چهار شنبه در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان در رشت عنوان کرد : این بدان معنا نیست که تمامی این تصرفات غیر قانونی است زیرا بخشی از این تصرفات چون گمرک، نیروهای مسلح، بنادر و محیط بانان قانونی و اجتناب ناپذیر است  .

وی با بیان اینکه ظرف دو ماه دیگر متراژ تصرفات دستگاه ها را به تفکیک اعلام می کنم، اظهار کرد : طی شش ماه نیز برای تخلیه  تصرفات غیر قانونی مهلت تعیین و به  بخش های مربوطه اعلام شده است.

 وی تصریح کرد : همین اقدام  برای استان های جنوبی استان نیز شروع شده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در ادامه این جلسه در موضوع واحدهای تولیدی تصریح کرد:  هم اکنون ۱۴۳ طرح مشکل دار تولیدی در کشور وجود دارد که ۱۰۴ مورد آن در حوزه سرمایه گذاری، ۳۱ طر ح نیز با تولید کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می کند و هشت طرح نیز راکد است.

گیلان با ۳۰۵ میلیون یورو رتبه نخست سرمایه گذاری کشور را دارد

وی با اشاره به وجود۱۵ هزار و ۲۶۵ بنگاه اقتصادی در استان گیلان گفت: این استان هم اکنون در طرح مصوب سرمایه گاری خارجی رتبه اول کشور را داراست.

وی اظهار کرد : از تعداد بنگاه های اقتصادی موجود هم اکنون ۱۳ هزار و ۲۶۴ بنگاه فعال  در استان و دو هزار و یک واحد راکد است.

وی واحدهای فعال تولیدی استان را به ترتیب مربوط به رشت، صومعه سرا و شفت عنوان و تصریح کرد: بیشترین واحد راکد در استان نیز مربوط به صومعه سرا، سیاهکل و شفت است.

برنامه ریزی های خوبی  در گیلان برای احیای تالاب انزلی شده است

دین پرست با تا کید بر ضرورت همکاری همگان برای احیای تالاب انزلی اظهار مرد: بدلیل مشکلاتی که سال های طولانی برای تالاب انزلی ایجاد شده عمق تالاب از ۱۲ متر به یک متر در بهترین شرایط رسیده است.

به گفته دین پرست؛ به نظر کارشناسان تالاب انزلی اگر با روند کنونی پیش برود، بین هفت تا ۱۰ سال اینده خشک می شود.

وی افزود : اهتمام ما بر آن است این مو ضوع در جلسه هفته آینده که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار می شود، طرح نموده و مصوباتی را برای احیای آن بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری طرح تلفیقی زیست محیطی و اشتغالزایی اظهار کرد:  باید بدنبال ایجاد طرحی برای افرادی که معیشت شان وابسته به شکار است، باشیم در عین آنکه طرح گردشگری مناسب هم طراحی شود تا به جای پرنده کشی، پرنده نگری کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان استان قول مساعد داده اند که موضوع پسماند در زمانبندی سه ساله حل و برطرف شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.